М иналата година Porsche 911 Carrera GTS мина на хибридна система в преследване на повече мощност без увеличаване на емисиите. Сега всемогъщият Turbo прави същото - и ефектите са сериозни. Системата T-Hybrid добавя 61 к.с., инженерите са добавили още електрически турбокомпресор, като вече мощността е 711 к.с., въртящият момент е 800 Нм (непроменен). Благодарение на това ускорението от 0 до 100 км/ч трае 2,5 секунди, с 0,2 сек по-бързо от предшественика. Още по-впечатляващо е времето за обиколка на „Нордшлайфе“, спаднало с 14 секунди спрямо предшественика.
В багажника на новия 992.2 Turbo S 1,9-киловатчасова, 400-волтова литиево-йонна батерия, а между двигателя и осемстепенната PDK трансмисия с двоен съединител има електромотор. Двата електрически турбокомпресора имат мотор на вала, свързващ турбината и компресора, и успяват да задействат турбокомпресора почти мигновено. Моторите също така елиминират необходимостта от wastegate, като вместо това спират турбокомпресора и събират тази иначе загубена енергия, за да се върне обратно в батерията или да бъде насочена към тяговия двигател.

Porsche
Всичко това прави новия Turbo S най-мощният шосее 911 досега, по-мощен дори от стария GT2 RS, който генерираше 700 к.с.
Освен задвижване на четирите колела, 992.2 идва и с най-новата версия на Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), регулируеми стабилизиращи щанги. Стандартно идват и карбон-керамични спирачки с 420 мм предни дискове и увеличени до 410 мм задни. Титаниевите ауспуси също са новост и стандартно оборудване.

Porsche
Аеродинамиката също е оптимизирана. Активните завеси отпред се отварят, когато е необходимо охлаждане, но се затварят, за да намалят съпротивлението. Има и активен преден дифузьор, който работи в синхрон с разгъваемия сплитер и задното крило. Porsche казва, че подобренията се равняват на 10% намаление на коефициента на съпротивление, когато аеродинамиката е в най-ефективната си настройка.

Porsche
Визуалните промени са минимални, като най-силно се открояват отворите в предната броня. Светлинната графика на фаровете HD-Matrix приличат на две двойки свъсени очи. Отзад също имаме вентилационни отвори, които допълнително подсилват визуално по-широката предна и задна следи.